آ

  • آموزش صلح اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین‌فردی و انگیزه‌تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • آموزش معکوس مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]

ا

  • اختلال در تنظیم هیجان رابطه سیستم‌های مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‌ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • اختلال ریاضی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

  • ادراک از شیوه فرزند پروری نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • اضطراب کرونا  فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

  • اضطراب مدرسه بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]

  • امیدواری اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]

  • انگیزش درونی و بیرونی آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • انگیزه تحصیلی اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین‌فردی و انگیزه‌تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • اهداف پیشرفت 2×3 آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

پ

  • پدیدار شناسی توصیفی تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • پژوهش آمیخته تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]

ت

  • تاب آوری  فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

  • تاب‌آوری تحصیلی. وظیفه شناسی مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • تجارب زیسته تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • تحلیل کوواریانس ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • تکانشگری رابطه سیستم‌های مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‌ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • توانای‌های روانشناختی عملکرد ورزشی پیش‌بینی آسیب‌ پذیری روانشناختی عملکردی ورزشی براساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‌های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]

  • توسعه پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]

ج

  • جنسیت فراتحلیل تفاوت های جنسیتی در انواع هیجان های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402]

خ

  • خودشکوفایی مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]

  • خودکارآمدی نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • خودکارآمدی تحصیلی آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • خودناتوان سازی ادعایی نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]

د

  • داده های زوجی ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • دانش آموزان ابتدائی تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • دانش آموزان متوسطه مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]

  • دشواری در تنظیم هیجان بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • دوره دوم ابتدایی تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

ر

  • راهبردهای سازش‌یافته پیش‌بینی آسیب‌ پذیری روانشناختی عملکردی ورزشی براساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‌های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]

  • راهبردهای سازش‌نیافته پیش‌بینی آسیب‌ پذیری روانشناختی عملکردی ورزشی براساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‌های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]

  • راهبردهای فراشناختی مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]

  • رفتارهای پرخطر رابطه سیستم‌های مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‌ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • روابط بین‌فردی اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین‌فردی و انگیزه‌تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • روش چند حسی عملکرد ریاضی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

س

  • سیستم‌های مغزی / رفتاری رابطه سیستم‌های مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‌ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

ش

  • شادکامی اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]

  • شایستگی آموزشی بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]

ط

  • طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • طرد همسالان تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]

ع

  • عوامل تنش‌زای آموزشی بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل تفاوت های جنسیتی در انواع هیجان های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • فراتحلیل  فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

ک

  • کاهش اهمیت تأخیری رابطه سیستم‌های مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‌ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • کتب درسی تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • کنجکاوی تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]

  • کووید 19  فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

  • کووید-۱۹ مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

م

  • محتوای برنامه درسی تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • مدیریت ایجاد و راه‌اندازی پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • مدل ساختاری تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • مدل وابستگی متقابل بازیگر- شریک (APIM) ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • مشروطی تحصیلی تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • مهدهای ورزشی پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]

و

ه

ی

  • یادگیری الکترونیکی مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • یادگیری معکوس مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]

  • یادگیری مغز محور مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

login